1. از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی offlux ، این وب سایت به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده ، به عنوان خریدار تلقی می شوند . بر همین اساس فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در سایت فروشگاه اینترنتی offlux ثبت نموده است .

  2. ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت درج شده بر روی هر کالا محاسبه می شود .  تنها مبلغ ۲۰ هزار تومان ، جهت ارسال کالا برای خرید زیر ۲۰۰ هزار تومان از مشتریان دریافت می شود . خرید کالای بیش از ۲۰۰ هزار تومان  از این فروشگاه ، به صورت رایگان ارسال می شود .

  3. مکان تحویل کالا توسط مشتری سفارش دهنده در سایت درج شده و فروشگاه اینترنتی offlux به عنوان فروشنده ، متعهد است با رعایت سیاست های معین ارسال کالا ، سفارش را در آن مکان تحویل دهد . در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان تعیین شده، این فروشگاه هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود .

  4. همه کالاها دارای ضمانت صحت و سلامت کالا هستند . مشتریان می توانند در صورت مشکلی در صحت و سلامت کالا ، لحظه تحویل سفارش و یا به مدت هفت روز بعد از تحویل کالا ، مسئله را با کارشناسان یا متصدی تحویل کالا در میان بگذارند .

  5. فروشگاه اینترنتی offlux ، با تکیه بر اصل مشتری مداری و احترام به قانون حمایت از حقوق مصرف کننده، به تمامی مشتریان خود این امکان را می دهد که بتوانند کالای خود را به مدت هفت روز پس از دریافت ، باز گردانند . خریداران محترم می توانند حداکثر طی گذشت ۷ روز از سفارش خود انصراف دهند و کالای خریداری شده خود را بازگشت دهند . قابل ذکر است هزینه بازگشت کالا بر عهده خریدار می باشد .

  6. در صورت بروز اختلاف بین طرفین، دادگاه رسیدگی به جرایم رایانه ای تهران محل عقد صالح می باشد .

  7. کاربران هنگام سفارش کالا ملزم هستند ، اطلاعات صحیح کامل را در مشخصات صورت حساب خود درج نمایند . بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات، مانع تکمیل مراحل سفارش خواهد شد .

نمایندگی
فروشگاه اینترنتی offlux در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها ، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق ذفتر مرکزی در شهر تهران پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به فروشگاه اینترنتی offlux اطلاع دهید .

مالکیت معنوی
  • کلیه عناصر موجود در این وب سایت ، شامل اطلاعات کالاها ، لوگوها ، گرافیک ، تصاویر و خدمات ، کلا متعلق به فروشگاه اینترنتی offlux.ir می‌باشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی ، اجازه استفاده از آن را ندارد .