آیا ارسال کالا رایگان می باشد ؟اگر میزان خرید شما ۲۰۰ هزار تومان یا بیشتر از این مبلغ باشد ، هزینه ارسال با offlux است و به صورت رایگان ارسال می شود .
در غیر این صورت مبلغ ۲۰ هزار تومان ، بابت هزینه ارسال دریافت می شود .
آیا امکان کادو کردن سفارشم وجود دارد ؟بله . هر کالایی را که از فروشگاه offlux خریده باشید ، می توانید به صورت کادو شده دریافت کنید .
یا از ما بخواهید به آدرس مورد نظرتان ارسال کنیم و برای فرد هدیه گیرنده ، پیامی بنویسید .
برای سفارش کادو پیچ کردنِ هدیه تان ، بعد از انتخاب کالا و مشاهده سبد خرید :
۱- بر روی ««« درخواست کادو پیچ کردن خریدتان »»» کلیک کنید .
۲- سپس از بین سه گزینه ای که وجود دارد ، یک گزینه را انتخاب کنید .
برای کادو کردن با کاغذ کادو و روبان ، ۲۰ هزار تومان ، با پاکت ، ۴۰ هزار تومان ، بسته بندی با جعبه ، ۷۰ هزار تومان باید هزینه کنید .
۳- در کادر پایین ، از بین کالاهایی که در سبد خریدتان هست ، نام کالایی که می خواهید کادو دهید را وارد کنید .
۴ – اگر پیامی برای فرد گیرنده ی هدیه دارید ، می توانید در همین بخش بنویسید تا همراه کادویتان ارسال شود .
۵ – بر روی ادامه کلیک کنید .
۶- نوع بسته بندی و پیام تان به سبد خرید اضافه می شود .
۷ – بدیهی است ، در این صورت ، قبل از ارسال کالای هدیه ، هزینه به صورت کارت به کارت پرداخت می شود و دیگر در محل از گیرنده هدیه ، مبلغی دریافت نمی شود .
آیا برای خرید از offlux ، حتما باید در سایت عضو باشم؟خیر . شما بدون عضویت نیز می توانید از offlux خرید کنید اما با عضویت در سایت می توانید پیگیر سفارشات خود باشید .
علاوه بر آن می توانید از جشنواره ها و تخفیف ها اطلاع پیدا کنید و از سایر مزایا و امتیازات این عضویت بهره مند گردید.
برای مشتریانی که مشارکت فعالی در پست های اینستاگرامی داشته باشند یا نظرشان را در رابطه با کالاهای موجود در سایت بگویند ،
هدایا و تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته می شود .
آیا قبل از خرید می توانم کالای مورد نظر را به صورت حضوری ببینم ؟
- خیر، به دلیل اینترنتی بودن فروشگاه offlux ، امکان رویت کالا از نزدیک وجود ندارد .
- اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل هر کالا به همراه عکس آنها در فروشگاه قرار داده شده است .
- مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند .
- offlux ضمانت می کند ، کالایی را تحویل مشتری دهد که کاملا با عکس و ویژگی های کالای موجود در سایت ، مطابقت داشته باشد .
آیا می توانم سفارش خود را بازگشت دهم؟تنها در صورتی امکان بازگشت کالا وجود دارد که صحت و سلامت کالای شما با آنچه که سفارش داده بودید ، مغایرت داشته باشد .
در هنگام تحویل کالا می توانید سفارش خود را بررسی کنید و اگر مغایرتی مشاهده کردید ،
سفارش خود را به نماینده فروشگاه یا پیک که در محل حاضر است ، تحویل دهید .
در این حالت ( مغایرت صحت و سلامت کالا با آنچه که در سایت سفارش داده اید ) هزینه بازگشت محصول با offlux است .
به این نکته توجه داشته باشید که برخی از کالاها که در توضیحات آن ها ذکر شده است ، غیر قابل تعویض یا بازگشت هستند .
لوازم بهداشتی و آرایشی به هیچ عنوان امکان بازگشت ندارند .
آیا می توانم کالا را درب فروشگاه تحویل بگیرم؟خیر، به دلیل اینکه فروشگاه به صورت اینترنتی اداره می شود ، امکان دریافت حضوری کالا وجود ندارد .
لطفا کالای مورد نظر خود را از طریق وب سایت offlux انتخاب کنید .
offlux ضمانت می کند ، کالایی را تحویل مشتری دهد که کاملا با عکس و ویژگی های کالای موجود در سایت ، مطابقت داشته باشد .
آیا میتوانم برای شخص دیگری از offlux خرید کنم و هدیه ام تحویل آن شخص داده شود؟بله ، امکان پذیر است .
در offlux این امکان وجود دارد که برای دریافت کالا ، دو آدرس وارد کنید .
در زمان پر کردن اطلاعات صورت حساب ، می توانید آدرس دوم را وارد کنید .
بعد از ثبت سفارش هم می توانید در مدیریت حساب کاربری خود ، آدرس های وارد شده را ویرایش کنید .
اگر قصد هدیه دادن کالای خریده شده از offlux را دارید می توانید به سوال دوم این بخش (آیا امکان کادو کردن سفارشم وجود دارد ؟) رجوع کنید
و توضیحات آن را با دفت بخوانید .
تغییر زمان ارسال یا آدرس تحویل گیرندهتنها در صورتی امکان تغییر آدرس دارید که سفارش شما ، در مرحله ی بررسی سفارش و تامین کالا باشد .
بعد از آن امکان تغییر آدرس را ندارید .
در صورت بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی در ارتباط باشید .
چگونه می توانم سفارش خود را لغو کنم؟تنها پیش از ارسال کالا امکان لغو سفارش وجود دارد .
در صورت بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی در ارتباط باشید .
به این نکته توجه داشته باشید که پس از ارسال کالا امکان لغو وجود ندارد .
سفارش من در چه مرحله ایست؟ / وضیعت سفارش من چیست؟جهت مشاهده وضعیت سفارش و پیگیری آن می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود ،
وارد بخش «سفارش ها» که در سمت راست قرار دارد ، شوید .
در این بخش ، لیست تمامی سفارشات شما موجود است که جزئیات هر سفارش را می توانید با کلیک بر روی «نمایش» ، مشاهده کنید .
در این ستون وضعیت هر کالا از زمان تایید سفارش تا زمان تحویل، قابل مشاهده است .
همچنین پس از ثبت سفارش، شماره و جزئیات سفارش از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می گردد .
اگر پیامی از سمت مدیریت فروشگاه ارسال شود ، در این بخش قابل مشاهده است .
کد تخفیف خود را چگونه اعمال کنم؟برای وارد کردن کد تخفیف ، در مرحله مشاهده سبد خرید ، قسمتی برای وارد کردن کد تخفیف وجود دارد .
بعد از وارد کردن کد ، باید بر روی دکمه ثبت ، کلیک کنید .
تخفیف به راحتی ، ثبت و بر روی صورت حساب شما ، محاسبه می شود .