آیا ارسال کالا رایگان می باشد ؟

اگر میزان خرید شما ۲۰۰ هزار تومان یا بیشتر از این مبلغ باشد ، هزینه ارسال با offlux است و به صورت رایگان ارسال می شود .

در غیر این صورت مبلغ ۲۰ هزار تومان ، بابت هزینه ارسال دریافت می شود .

آیا امکان کادو کردن سفارشم وجود دارد ؟

بله . هر کالایی را که از فروشگاه offlux خریده باشید ، می توانید به صورت کادو شده دریافت کنید .

یا از ما بخواهید به آدرس مورد نظرتان ارسال کنیم  و برای فرد هدیه گیرنده ، پیامی بنویسید .

برای سفارش کادو پیچ کردنِ هدیه تان ، بعد از انتخاب کالا و مشاهده سبد خرید :

۱- بر روی ««« درخواست کادو پیچ کردن خریدتان »»» کلیک کنید .

۲- سپس از بین سه گزینه ای که وجود دارد ، یک گزینه را انتخاب کنید .

برای کادو کردن با کاغذ کادو و روبان ، ۲۰ هزار تومان ، با پاکت ، ۴۰ هزار تومان ، بسته بندی با جعبه ، ۷۰ هزار تومان باید هزینه کنید .

۳- در کادر پایین ، از بین کالاهایی که در سبد خریدتان هست ، نام کالایی که می خواهید کادو دهید را وارد کنید .

۴ – اگر پیامی برای فرد گیرنده ی هدیه دارید ، می توانید در همین بخش بنویسید تا همراه کادویتان ارسال شود .

۵ – بر روی ادامه کلیک کنید .

۶- نوع بسته بندی و پیام تان به سبد خرید اضافه می شود .

۷ – بدیهی است ، در این صورت ، قبل از ارسال کالای هدیه ، هزینه به صورت کارت به کارت پرداخت می شود و دیگر در محل از گیرنده هدیه ، مبلغی دریافت نمی شود .

 

آیا برای خرید از offlux ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر . شما بدون عضویت نیز می توانید از offlux خرید کنید اما با عضویت در سایت می توانید پیگیر سفارشات خود باشید .
علاوه بر آن می توانید از جشنواره ها و تخفیف ها اطلاع پیدا کنید و از سایر مزایا و امتیازات این عضویت بهره مند گردید.
برای مشتریانی که مشارکت فعالی در پست های اینستاگرامی داشته باشند یا نظرشان را در رابطه با کالاهای موجود در سایت بگویند ،
هدایا و تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته می شود .
آیا قبل از خرید می توانم کالای مورد نظر را به صورت حضوری ببینم ؟
  • خیر، به دلیل اینترنتی بودن فروشگاه offlux ، امکان رویت کالا از نزدیک وجود ندارد .
  • اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل هر کالا به همراه عکس آنها در فروشگاه قرار داده شده است .
  • مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند .
  • offlux ضمانت می کند ، کالایی را تحویل مشتری دهد که کاملا با عکس و ویژگی های کالای موجود در سایت ، مطابقت داشته باشد .
آیا می توانم سفارش خود را بازگشت دهم؟

تنها در صورتی امکان بازگشت کالا وجود دارد که صحت و سلامت کالای شما با آنچه که سفارش داده بودید ، مغایرت داشته باشد .

در هنگام تحویل کالا می توانید سفارش خود را بررسی کنید و اگر مغایرتی مشاهده کردید ،

سفارش خود را به نماینده فروشگاه یا پیک که در محل حاضر است ، تحویل دهید .

در این حالت ( مغایرت صحت و سلامت کالا با آنچه که در سایت سفارش داده اید ) هزینه بازگشت محصول با offlux  است .

به این نکته توجه داشته باشید که برخی از کالاها که در توضیحات آن ها ذکر شده است ، غیر قابل تعویض یا بازگشت هستند .

لوازم بهداشتی و آرایشی به هیچ عنوان امکان بازگشت ندارند .

آیا می توانم کالا را درب فروشگاه تحویل بگیرم؟

خیر، به دلیل اینکه فروشگاه به صورت اینترنتی اداره می شود ، امکان دریافت حضوری کالا وجود ندارد .

لطفا کالای مورد نظر خود را از طریق وب سایت offlux انتخاب کنید .

offlux ضمانت می کند ، کالایی را تحویل مشتری دهد که کاملا با عکس و ویژگی های کالای موجود در سایت ، مطابقت داشته باشد .

 

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از offlux خرید کنم و هدیه ام تحویل آن شخص داده شود؟
بله ، امکان پذیر است .
در offlux این امکان وجود دارد که برای دریافت کالا ، دو آدرس وارد کنید .
 در زمان پر کردن اطلاعات صورت حساب ، می توانید آدرس دوم را وارد کنید .
بعد از ثبت سفارش هم می توانید در مدیریت حساب کاربری خود ، آدرس های وارد شده را ویرایش کنید .
اگر قصد هدیه دادن کالای خریده شده از offlux را دارید می توانید به سوال دوم این بخش (آیا امکان کادو کردن سفارشم وجود دارد ؟) رجوع کنید
و توضیحات آن را با دفت بخوانید .
تغییر زمان ارسال یا آدرس تحویل گیرنده

تنها در صورتی امکان تغییر آدرس دارید که سفارش شما ، در مرحله ی بررسی سفارش و تامین کالا باشد .

بعد از آن امکان تغییر آدرس را ندارید .

در صورت بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی در ارتباط باشید .

چگونه می توانم سفارش خود را لغو کنم؟

تنها پیش از ارسال کالا امکان لغو سفارش وجود دارد .

در صورت بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی در ارتباط باشید .

به این نکته توجه داشته باشید که پس از ارسال کالا امکان لغو وجود ندارد .

سفارش من در چه مرحله ایست؟ / وضیعت سفارش من چیست؟

جهت مشاهده وضعیت سفارش و پیگیری آن می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود ،

وارد بخش «سفارش ها» که در سمت راست قرار دارد ، شوید .

در این بخش ، لیست تمامی سفارشات شما موجود است که جزئیات هر سفارش را می توانید با کلیک بر روی «نمایش» ، مشاهده کنید .

در این ستون وضعیت هر کالا از زمان تایید سفارش تا زمان تحویل، قابل مشاهده است .

همچنین پس از ثبت سفارش، شماره و جزئیات سفارش از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می گردد .

اگر پیامی از سمت مدیریت فروشگاه ارسال شود ، در این بخش قابل مشاهده است .

کد تخفیف خود را چگونه اعمال کنم؟

برای وارد کردن کد تخفیف ، در مرحله مشاهده سبد خرید ، قسمتی برای وارد کردن کد تخفیف وجود دارد .

بعد از وارد کردن کد ، باید بر روی دکمه ثبت ، کلیک کنید .

تخفیف به راحتی ، ثبت و بر روی صورت حساب شما ، محاسبه می شود .